Monday, April 26, 2010

Wii Points

Nëse ju keni qenë një ndjekës në përputhje të How To Get Points Wii artikuj atëherë më shumë gjasa që ju nuk duhet të vërtetë një shpjegim për atë Wii Piket. Ne nuk duhet të marrë në si awesome Nintendo Wii Channel është tani. Ju ndoshta jeni i sëmurë e leximit që në këtë pikë. Pra, në këtë artikull unë do të doja të flisja për disa objekte të tjera.

Disa njerëz mund të jenë në mesin e grupit që ndjehet si klasik e vjetër të lëshuar nga Nintendo gjatë fillimvjet duhet të jetë lëshuar për të pa pagesë. Ata mendojnë se shpenzimet rreth $ 250 në një tastierë duhet të jetë e mjaftueshme, pa pasur nevojë të shpenzojë shumë para në lojërat që ishin origjinal në shitje njëzet vjet më parë në disa raste. Më lejoni të shpjegoj racionale në lidhje me pse Nintendo zgjedhin për lirimin e blerjes e video lojrave të tyre nëpërmjet sistemit Pikat Wii.

Natyrisht lojërat ju e dini nga e kaluara, klasike si Super Mario Bros, Legend of Zelda, adoleshenteMutant Ninja Turtles dhe kështu me radhë, nuk janë më në treg, nëse nuk i përfshijnë Ebay apo tregjet plesht. Që do të thotë se Nintendo ka një sasi të madhe në vend ata janë ulur në. Këto video Games nuk ishin në dispozicion të publikut të gjerë në mënyra ligjore kështu që ka kuptim të përsosur për të ri-lirimin e tyre me qëllim për të fituar para, dhënë nuk ka interes të përshtatshme, e cila ka natyrisht është me bollëk.

Një sfond të vogël për të ndihmuar në arsyetimin kuptim më shumë. Kthehu në Ole e mirë 'ditë rreth 1990 Nintendo ishte në majë të botës. origjinal i tyre Nintendo Entertainment System ishte një sistem revolucionar që mori në botë nga stuhia. Me lirimin e Nintendo Entertainment System Super forcoi ata kishin vendin e tyre në krye të lojës video botë. Në vitet e ardhshme Nintendo lëshuar N64 dhe sistemet Gamecube respektivisht dhe gjërat filluan të kaloj pak. Këto sisteme janë mjaft të mira dhe aty erdhën disa së bashku e shkëlqyertituj që konsiderohen si klasike edhe tani. Me përjashtim të një çështje, e konkurrencës mori të madhe.

Nintendo rënë nga numri një vend për disa vjet, por me lirimin e kohëve të fundit e Nintendo Wii ata janë përsëri në krye. Atë që një kohë më të mirë për të filluar reintroducing publike në të preferuarat e tyre të vjetra. Por pse të na bëjnë të paguaj për to? Pse të mos lejojë askënd që blen një sistem për të shkarkuar çdo lojë për nga e lirë të mirësisë së tyre të zemrat e tyre? Ndërsa ata mund të bëjnë atë, këtudisa arsye pse e tanishme Wii Pikat sistemi është në fakt një gjë e mirë.

Së pari, pavarësisht nga personi mesatar duke shijuar gjërat për të lira, të përballen me atë, nëse keni pasur mundësi për të fituar para nga lojrat lëshuar njëzet vjet më parë përmes një sistemi të tillë si Points Wii atëherë ju do vetëm në mundësi. Nuk ka kosto të vogël për atë dhe të sjell në shuma të mëdha që vetëm ndihmon kompania Nintendo në afat të gjatë. Nintendo ka qenë i njohur për sistemin e tyre kryesoreshtyp me çmime të ulëta se konkurrenca e tyre pa humbur cilësinë. Me këtë tituj Pika Nintendo Wii plotësimin e tyre mund të vazhdojë të bëjë vetëm se.

Së bashku me tituj Nintendo duke u lëshuar në Shop Nintendo Wii Channel ka edhe një zgjidhje të madhe të mos-Nintendo video Games. Tituj të lëshuar në Sega, Neo Geo dhe kështu me radhë mund të gjendet kur keni shpenzuar Vende Wii tuaj. Video lojëra që nuk janë edhe një pjesë e Nintendo. Ata padyshim bleu të drejtat për këto lojëra dhe këto të rralla edhe tituj tani janë atje për ju që të gëzojnë.

Së fundi, mund të jetë një sistem më i përshtatshëm. Unë jam i sigurt që ju jeni tashmë të vetëdijshëm për procesin që përfshin blerjen e kartës Points Wii nga një dyqan, kruarje off fjalëkalimin fshehur dhe procedura për të ushqyer Nintendo Wii tuaj pikat përdoren për të blerë këto lojra direkt nga Nintendo. Është një sistem të shkëlqyer. shkarkuar Pasi këtogames> janë tuajat për të shijuar sa kohë që ju dëshironi. Orë dhe orë të nostalgji janë në gisht tips tuaj. Çmimi nuk është shumë. lojra Shumica janë thjesht një $ 5. Nintendo janë edhe fillimi për lirimin e tituj origjinal në Vende Wii kanalin e tyre dhe ata janë duke marrë disa komente të mira.

Unë jam në asnjë mënyrë të lidhur me Nintendo. Marrëdhënie vetëm unë kam me ta është një tifoz ndonjëherë që unë kam SHKP ime njëzet vjet më parë. Unë jam natyrisht që nuk u përpjekur për të shitur ndonjë gjë, vetëmduke u përpjekur për të përhapur fjalën në një sistem që ka qenë vjet në marrje. Hidhni një sy në dyqanin e Nintendo Wii kanal dhe të provoni disa Vende Wii. Lexoni disa nga nenet e mia të mëparshme mbi How To Get Wii Vende dhe të filloni.

Thanks To : +99% Bestcheapmall.com. Price comparison shopping ±1±: Best Buy Cheap Samsung High Definition TVs ±1±: My Bag Store !#! Chair Covers Order Now








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。