Saturday, July 31, 2010

Lista e Lojrave Top Wii Për Kids

Ka shumë lojra Wii lartë se fëmijët do të gëzojnë të luajë. Për të qenë i sinqertë, shumica e lojrave që dalin për Wii janë të mëdha. Megjithatë, ka disa që kanë qenë të vlerësuarat më të mirë. Pra, ajo që Unë do të bëni është të ndaj me ju një listë të Wii lojra të lartë për fëmijët.

Në këtë mënyrë, ju mund të merrni fëmijët tuaj lojërat më të mira për lojë sistemin e tyre.

Wii Games lartë për fëmijët janë:

1. Mario Kart Wii. Kjo është një lojë e madhe për fëmijët. Në fakt, është enjë lojë e madhe për të gjithë. Është shumë zbavitëse.

2. Wii Fit. Kjo është një tjetër lojë e madhe. Gjëja e ftohtë në lidhje Wii Fit është ai lejon që të ketë argëtim duke punuar jashtë në të njëjtën kohë.

3. Të gjitha Bros përleshje. fëmijët e juaj do të duan këtë lojë. Kjo është një lojë zbavitëse, nëse luhet vetëm, mirëpo është kënaqësi shumë më shumë në qoftë se ka luajtur me njerëzit e tjerë. Pra, në qoftë se ju keni më shumë se një fëmijë, kjo lojë është ideale për ta.

. Super Mario Galaxy 4. Kjo është një tjetër lojë e madhe. Kjo është ndoshta njëprej më të mirë lojra Mario nga tani.

5. Guitar Hero. Kjo është një lojë shumë e popullarizuar. Nëse dëshironi që fëmijët të kenë shumë e gëzuar me Wii tyre, ju duhet të merrni ato këtë lojë. I highly recommend it.

6. Super Paper Mario. Super Mario është një lojë klasike që është shumë e popullarizuar. Kjo lojë është e bukur. fëmijët e juaj patjetër do të duhet një kohë të madhe duke luajtur këtë lojë. Për të qenë i sinqertë, ju do të keni fun luajnë këtë lojë, shumë. Kjo është një lojë që ju duhet të blini.

Related : !: Computer-Zubeh?r g?nstig !: Promotion 46 Lcd HDTV !: Saturday Knight Ltd Right Now !: Canvas Free Shipping !: Promotion The Pashmina Store !: Inground Pool Cover Buy Now








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。