Saturday, May 15, 2010

Si të djegin Lojra Xbox lehtë - Fillimi Djegia Lojra Xbox rrugën Smart

Nëse ju jeni një avid gamer Xbox si veten time, atëherë unë jam mjaft i sigurt se ju keni shpenzuar një sasi të mirë të parave të gatshme në video lojëra për sistemin tuaj falas. Unë jam gjithashtu i sigurt se ju e keni kërkuar ndoshta vetes këtë pyetje, mund ta djeg Xbox 360 lojra apo mund të mësojnë se si të djegur lojra falas? Falë teknologjisë, po ju mund patjetër të djegur dhe rezervë lojra Xbox tuaj.

Nëse ju të luajnë lojra tuaj shumë si unë, atëherë tuaj lojra natyrisht do të fillojë tëpërkeqësohet për shkak të normale konsum. Diçka e thjeshtë si ngarkimit të vazhdueshëm të një lojë në Xbox tuaj shkurton jetëgjatësi lojra, edhe çdo herë dhe pastaj ju do të merrni një sistem me të meta që do të zeroja apo dëme lojra tuaj. Me çmimin e lojrave të larta deri në ato janë, ajo është një domosdoshmëri për mua personalisht për të djegur një kopje origjinale loja ime dhe kanë një rezervë vetëm në rast.

Djegia e një kopje rezervë të tuaj Xbox 360 Games mund të jetë shumë e dobishme për ju, sepse siju e dini se nuk ka marrë shumë për disk për të bërë gërvishtem ose dëmtuar. Mënyra e zgjuar për të mbrojtur video koleksionin tuaj lojë është për të djegur një kopje origjinale e lojës për një backup. Pasi ta keni bërë një kopje backup, ju mund të vendosni një kopje origjinale në këllëf dhe vetëm përdorni kopje djegur kjo është e gjitha varet nga ju. Ju do të ndiheni shumë më mirë duke ditur se ju kurrë nuk do të duhet të paguajnë për të njëjtën lojë dy herë në qoftë se ju te atë dhe një kopje të dëmtuara bëhet më vonë.

Të jetë i vetëdijshëmse ju nuk mund të përdorni cilindo softuer DVD kopjim se ju do t'i përdorni për të djegur DVD normale ', ju duhet të përdorni kopjimi software lojë. DVD burners normale juaj dhe fotokopjues nuk mund të përdoret për të bërë një kopje rezervë të lojra Xbox tuaj pa software lojë kopjimit.

Pasi ta keni instaluar software kopjimi lojë në kompjuterin tuaj, ju mund të filloni të lehtë për detyrë shumë e djegies dhe mbështetjen e deri lojra Xbox tuaj. kopje backup juaj do të shkojë dhe të luajë ashtu si kopje origjinale. Nëse keni pasur ndonjëherëndonjë dyshim se si të djegur lojra Xbox, mos u bëni merak me kopjimin e lojë të gjithë software të mund ta bëjë këtë.

Recommend : ±1±: My Bag Store ±1±: Hot Cell Phones & Service Store !# Lowest Price Boats !#1 Mini Fridge Order Now








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。