Wednesday, March 31, 2010

I Love My Wii Fit, por Who's This Administrator Dore e Vjeter plasaritje? Dhe Ai Çfarë Planet A keni Pas Wii Fit?

Nintendo Wii Fit është shumë atje duke u përdorur nga shumë e shumë njerëz rreth globit. Me Wii Fit dhe konsol lojrave shkaktuar njerëzit të merrni aftë dhe humbin peshë, e cila natyrisht është një pikë plus, çfarë saktësisht është tjetër pas Wii Fit? Unë kam dëgjuar vetëm një fjalë i poshtër pak.

Ju do të mendoni se duke u bazuar në suksesin e Fit Nintendo Wii, nuk mund të ketë jetë pa të. Unë do të thotë atë që ndoshta mund të ndjekim atë? Mendje boggles vetëm duke menduar për atë shkakshumë një kohë kur ju mendoni se tema e një produkti ka ardhur për të është fund - bum, një super mahnitëse vazhdim hits produkt rafte tonë.

Unë nuk besoj se dikush ende e di se çfarë mund të ndiqni për Fit Wii por unë do të vërë bast se dikush atje është e djersitje, në tryezën e tyre duke u përpjekur dëshpërimisht të dalë me shitësi ardhshëm globale.

Shigeru Miyamoto, 55 vjeçar, Drejtor Menaxhues i Lartë për Nintendo më shumë ose më pak shpikur lojë video rreth 30 vitemë parë dhe kjo është djalë që e shpiku vetë Wii Fit. Pra, ai e di një gjë apo dy nuk ka? Po ai e bën, por ai nuk është duke na thënë asgjë vetëm popull ende.

Unë i lexoj por vetëm për një fjalë që është faza e ardhshme - dhe merr këtë - web-enabled Wii Fit! Po, kjo është e drejtë, dhe ju do të jetë në gjendje që të lidh me askënd tjetër në mbarë botën dhe të konkurrojë kundër tyre. Wow.

Ok, kjo është vetëm një fjalë në kohën e shkrimit, por tingëllon si një ide e shkëlqyer dhe hap përpara për mua. Çfarë bëni jumendoj?

Thanks To : ±1±: Best Buy Women's Watches On Sale! ! Cheapest Window Regulator








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。