Tuesday, March 30, 2010

Electric RC Cars - Super Mario Karting!

Duke qenë i një brezi të ri, unë kam shumë kujtime të dua të sistemit lojë video "Nintendo". Si Nintendo përparuar, duke shkuar nga NES (Nintendo Entertainment System), të Super NES, kam mbajtur të drejtë me të, gjithmonë ka sistem të fundit dhe më të madhe. Tani, pasi sistemi i ri ishte një domosdoshmëri si me lirimin e sistemit të ri erdhi lojëra të reja. Kur doli Super NES, Nintendo lëshuar është mega-hit quajtur "Super MarioKart ". Kjo lojë shumë vë-lojtar në hartë, sipas mendimit tim, dhe shumë nga kujtimet e mia fondest janë ndeshur me miqtë e mi në harta të ndryshme.

Super Mario Kart është një lojë që të ketë karaktere të tilla si Mario, Luigi, Wario, Bowser, Princeshës këpurdhë, dhe pjesa tjetër e emrave klasik Nintendo. Në këtë lojë, Mario dhe miqtë e tij janë vënë mbi Karts Shko dhe objekti është gara, simple as that. Ka vështirësi të ndryshme garash, dhe natyrisht, nuk ështëmulti-betejat lojtar. Shumica e "modes ndryshme" kanë aftësinë e deri lojtarë të 4, që ishte karakteristikë më të pritura të SHKP Super. Super Mario Kart vazhdoi më me dy sisteme të ardhshëm Nintendo, Nintendo 64, dhe Nintendo Gamecube. Ka edhe versione të shfaqën në sistemet "portativ" Game Boy, dhe versioni Nintendo Wii duhet të jetë lëshuar këtë vit. Siç mund ta shikoni, kjo është një shumë e famshme dhe argëtim mbushur lojë, e cila sjellpër objekt kryesor të këtij neni.

NKOK kompania ka ardhur kohët e fundit me versione RC e karaktereve tona preferuar Super Mario Kart, dhe po, ata janë në Karts Go. Tani, që vjen nga background "Super Mario Kart", këto automjete Remote Controlled janë të garantuara të jetë një krismë goditi me brezat e rinj. Ka disa modele të ndryshme të moshave të ndryshme. Më pak të kushtueshëm "Karts" janë të mëdha për fëmijët e vegjël, të moshës 5-8 (ose rreth se). Këta"Karts" funksion përpara, kundërta, dhe lëvizjet e majtë dhe ka një shpejtësi relativisht të ngadalshëm të lartë. Ata janë në madhësi 1:32 Scale.

Për grup mosha pak më të vjetër, ka shkallë 1:12 "Karts". Unë personalisht gjej këto të jenë më tepër ftohtë, si të përfshira në distancë është një Nintendo GameCube largët. Ata funksion të drejtë, majtas, përpara, kthejë dhe madje kanë një "Turbo mode". Në krye të kësaj, ata gjithashtu veçori të "Dashuri digitized" nga loja si ju gara rreth tyre. Unë mund të parashikoj se tani ... 2-3Mario RC Karts fluturon rreth shtëpisë, gara në jetën reale ashtu si ne e bëmë në lojë ... ah, kujtimet.

Thanks To : +99% Bestcheapmall.com. Price comparison shopping ! Lowest Price Truck Console !# Promotion Baseball Caps








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。