Sunday, October 31, 2010

Lojra Top Ten për Nintendo 64

Nintendo 64 kishte qindra lojra lëshuar nga sistemi i parë doli në shitje në vitin 1996. Ajo mund të jetë e vështirë për të zgjedhur të cilat lojëra për të blerë. Më poshtë është një listë të dhjetë të lartë duhet të vet për lojëra Nintendo 64 dhe përse ata duhet të jenë në mbledhjen tuaj.

10. Perfect Dark - pasardhës të Goldeneye 007. Zhvilluesit e mbajtur të njëjtën gameplay e madhe, por shtoi karakteristikat shtesë multiplayer. spam Customizable për të luftuar kundër nëse ju nuk keni mjaft miq.Gjashtë mënyra të ndryshme multiplayer. Katër lojtarë të njeriut dhe tetë lojtarë të kompjuterit duke luajtur në të njëjtën kohë. Perfect Dark është më e mira e parë multiplayer shooter person ju do të gjeni.

9. 's Bad Fur Day Conker - Një lojë e papritur për Nintendo 64, sepse ajo nuk ishte e fokusuar në të rinjtë audiencë N64 tipike. Loja ka fjalët mallkim dhe tema të rritur, por ajo është një nga lojrat funniest lëshuar kurrë. Dhe gameplay është shumë e madhe. Zhvilluesve të njëjtën që e bëri Goldeneye dhe Perfect Dark gjithashtubërë Conker, kështu që ju e dini veprimin e multiplayer është vend më.

8. Mario Golf - Luaj 18 vrima me Mario dhe kompani. Ky stil Arcade golf lojë nuk është më realiste ju do të gjeni, por ajo është e bukur për orë të tëra pafund. Play lojtar të vetëm dhe mundi karaktere të reja në një raund të zhbllokuar ato. Dhe pastaj të luaj kundër miqve tuaj me tuaj sapo hapur karaktere. Unë personalisht luajtur këtë lojë qindra orë kur ajo të parë doli jashtë. Një mik dhe kam luajtur një raund të 18 ditë kurrë pas shkollës përnjë vit të tërë. Ajo duhet të jetë kënaqësi nëse ajo mund të mbajnë mua që të vijnë për shumë orë.

7. Star Wars Racer - Një lojë garash bazuar jashtë Star Wars Episode 1 skena gara. Gara në të njëjtën ngjarje Anakin ka, plus më shumë. Zgjidhni zeje të ndryshme, disa më të shpejtë, disa të forta në qoshe dhe të përpiqemi për të rrahur me vlerë një galaktikë e konkurrencës. Çdo tifoz i Star Wars do të argëtohen me këtë një të tillë.

. 6 Super Smash Bros - Një e thjeshtë, por luftëtar fun me të gjitha karakteret Nintendo. Luftën siMario ose Bowser dhe madje disa nga më të panjohura karaktere Nintendo përfshirë kep nga seria e kësaj toke. Luftëtar i vetëm përdor dy butona për pjesën më të madhe dhe levë kështu që është shumë më e lehtë që të fillojnë të luajnë se sa luftëtarë të tjerë në treg.

5. Mario Party - Loja që filloi zhanër partisë për video Games. Një lojë e bordit për Televizionin tuaj. Roll zare dhe të përpiqen për të marrë rreth bordit për të mbledhur të mundshëm. Pas çdo lojtarë të kthehet të luajë kundër njëri-tjetrit aponë ekipe për të fituar monedha ata mund të shpenzojnë në artikuj të veçantë. Madhe për katër veprim lojtar me miqtë tuaj sidomos në qoftë se ju mbani në humbjen e zare të tuaj të vendosur monopol. Ju nuk mund të humbasin këto zare.

4. Mario Kart 64 - Një vazhdim të Super Mario Kart për Super Nintendo, Mario Kart 64 është më e shpejtë se sa origjinale dhe në 3D. Mundohuni të racës rreth pista dhe të shkoj në fund të parë, por shikuar nga artikujt sulm kundërshtarët tuaj mund të përdorni. Kuqe predhat, Stars, dhe madje edhe dreadedshell blu që do të ju goditi në rrugën e kudo. Kjo është lojë multiplayer të gjithë miqtë e mi duan të luajnë, kur kemi luajtur Nintendo 64.

3. Goldeneye 007 - Para Halo u lirua në vitin 2001, Goldeneye ishte qitës të mirë në person në treg. Kontrollet e mirë për çdo FPS me një levë dhe një linjë histori që pason filmin e bëri këtë një lojë e madhe e parë dhe një person fantastike multiplayer si.

2 -. Super Mario 64 fillimin e lojës kryesore për Nintendo64 dhe tregonin aftësitë 3D sysytem duke sjellë Mario në dimensionin e tretë për herë të parë. vlerësuarat consistantly një nga lojërat më të lartë dhjetë e të gjitha kohërave për kontributet e saj për të fatit, kjo është një vetë titulli më për ndonjë gamer. Ndeshjen e parë 3D me një aparat fotografik roaming free, ndeshjen e parë me përdorimin e kontrollit të rrinë në mënyrë analoge mund të ndryshojë me shpejtësi Mario e tij. Kjo është lojë e të gjithë veprimit 3D Games janë krahasuar me.

1. Zelda okarinë of Time - Çfarë Mario filluar ZeldaOkarinë of Time përsosur. Kjo lojë është vlerësuar lojë më të mirë të të gjitha kohërave nga revistat dhe faqet e internetit të panumërta për shkak se ishte i tillë një tranzicion të përsosur për Zelda nga 2D në 3D. gameplay Fun, histori intriguese, dhe orët e argëtuese. Nuk është çudi kjo e ka më të mirë rishikim rezultatet e të gjitha kohërave.

Me këto lojra të dhjetë në 64 Nintendo mbledhjen tuaj, ju duhet të mbani argëtuar për orë pafund dhe të gëzojnë patjetër sistemin tuaj blerje N64.

Recommend : !: Flat Screen Television Order Today !: Buyers Aquamatic Pool Covers








No comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。